לידים איכותיים



יצירת לידים איכותיים ובלעדיים

יצירת לידים באמצעות פרסום והפצה באינטרנט - הגישה האקטיבית הפרסומית המומלצת בעולם הדיגיטלי כיום. תקשורת יזומה עם קהל היעד שלך והצעות רלוונטיות לתחומי העניין והצרכים שלו מגדילה באופן משמעותי חשיפה, מיתוג ואחוזי ההמרה. ניהול ומעקב מבקרים באתר מאפשר פרסום והפצה של חומרי שיווק ישירות למבקרים ומגדיל משמעותית את המכירות על ידי יצירת לידים איכותיים.

חברת Digital Maker מספקת פתרון מנוהל - יצירת לידים באמצעות פרסום והפצה - מבוסס על מערכת טכנולוגית ושיטות עבודה מתקדמות, המאפשרים לנהל בסיס נתונים אישי של  המבקרים באתר שלך וביצוע פעולות שיווק סדרתיות ואוטומטיות כגון שליחת ניוזלטר חודשי, מכתבי תודה המשלבים תוכן דינאמי,  תקשורת שיווקית המבוססת על חלוקה לסיגמנטים ותחומי עניין,  מייל שיווקי, פרסום ברשתות החברתיות ועוד. כתוצר, אתה מקבל לידים איכותיים עבור מחלקת המכירות (משפך מכירות). פתרון זה מגדיל באופן משמעותי את הקפי המכיורת ומייצר תמורה אמיתית להשקעות קודמות באתר וקידום. כידוע גיוס לקוח חדש דורש משאבים גבוהים בהרבה משימור לקוחות קיימים ושיווק מחדש. באמצעות פרסום הפצה יצירת לידים, תוכל להתחיל להינות מהשקעות שביצעת בהקמת אתר אינטרנט, קידום אורגני, קידום ממומן וכדומה. תוכל לשפר את אחוזי ההמרה, איכות הלידים, תקטין את העלויות החודשיות של הפרסום הממומן ותוכל להגדיל את כמות הלקוחות החדשים ואת המכירות ללקוחות קיימים.

 

 

צור קשר לייעוץ והצעת מחיר חינם

Info@DigitalMaker.co.il

072-3360762

 

יצירת לידים איכותיים - תשלום לליד

בשיטה זו אנו מייצרים לידים איכותיים ובלעדיים עבורך כאשר התשלום נעשה בהתאם לכמות הלידים שהתקבלו בפועל בסוף כל חודש. הלידים מיוצרים בהתאם למוצר או השירות הנדרש כך שמדובר על לידים איכותיים ביותר.שיטה זו מומלצת לעסקים אשר מעוניינים להגדיל את המכירות.

קמפיינים ליצירת לידים איכותיים

חברת DigitalMaker מציע שירות מנוהל ליצירת לידים. במסגרת השירות אנו מקימים ומנהלים עבורך קמפיינים ליצירת לידים איכותיים ובלעדיים. במסגרת הפרסום אנו ממתגים את העסק והמוצרים או השירותים הנמכרים. בשיטה זו התשלום כולל דמי ניהול חודשיים + עלויות הקמה חד פעמיות

מערכת ליצירת לידים איכותיים

מיטב המומחים שלנו ישמחו לספק מערכת ייעודית לכלל השיווק והפרסום הדיגיטלי של העסק שלך הכוללת אתר, מסעי פרסום באפיקים השונים, מערכת לניהול הלידים, דוחות, קידום אורגני ועוד. במסגרת תוכנית זו קיימים דמי הקמה חד פעמיים ודמי ניהול חודשיים.




פרוייקטים לדוגמא


איפיון, עיצוב, פיתוח וניהול פורטל משפטי "פרקליטים" מבית מאקו
בנייה וניהול אתר למשרד עו"ד "כספי סרור ושות'"
איפיון, בנייה וניהול אתר TopWork סיוע לסטודנטים
בנייה של חנות צמחים של חברת סופר חוסן
בנייה וניהול של אתר משרד עו"ד Caspi-Law
דף נחיתה לדוגמא

השאר פרטים לייעוץ והצעה אטרקטיבית לקידום העסק שלך בדיגיטל

 

שיטות יצירת לידים איכותיים

שיטות יצירת לידים באינטרנט כוללות פרסום ממומן בגוגל בחיפוש וברשת המדיה, קידום אורגני של עסקים במנועי חיפוש ובמדיה חברתית, פרסום באנרים באתרים רלוונטיים, מודעות בלוחות ובאינדקסים, פרסום בסלולר, קמפיינים באתרי אינטרנט מתאימים, שיווק במייל ועוד. שיטות יצירת לידים צריכות לייצר עיניין ויראלי על מנת לעניין את קהל הגולשים אשר בדרך כלל מחפש פתרונות ומידע או גולש להנאתו בשעות הפנאי. לקריאטיביות, להצעה העסקית ולבידול של המפרסם חשיבות מכרעת בהצלחת קמפיינים ליצירת לידים איכותיים באינטרנט.

כדאי לטפל בליד כל עוד הוא חם. הלקוח מצפה שיתקשרו אליו כמה שיותר מהר. בעידן האינטרנט סף הסובלנות של האנשים מאוד קצר ואם אתם לא תתקשרו ללידים מישהו אחר יעשה זאת לפניכם. רצוי להשאיר בדפי הנחיתה שלכם טלפון, מאחורי הליד ישנו אדם עם צרכים. לא מדובר בסתם אדם עם מספר טלפון. יש להתייחס לכל ליד שמתקבל לעסק כאדם בעל רצונות ורגשות. חשוב להתחבר לאדם שנמצא בקו השני של הטלפון. כל ליד שאתם הולכים להתקשר אליו צריך להיות מטופל כאילו מדובר בחבר קרוב שיצר אתכם קשר. אל תמכרו, תתחברו ! אנשים לא אוהבים כאשר אנחנו מוכרים להם יחד עם זאת אנשים כן אוהבים לקנות. כאשר אתם מתקשרים לאדם אל תתרכזו בנפלאות העסק שלכם ובעצמכם טרם יצרתם אתו קשר של הבנה לצרכיו, לתכונות משותפות, אמון ואף אהדה. מוקד העניין הוא רק הלקוח ועליכם להתעניין ולהתרכז בלקוח ובצרכיו. אחרי שהבנתם את הלקוח ויצרתם קשר של אמון ותקשורת טובה תנו ללקוח הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה. טפלו בהתנגדויות שסביר ויצוצו, היו מוכנים עם תשובות ופתרונות. לקוח פוטנציאלי תמיד יעדיף לבחור לכן תנו לו לפחות שתי אופציות בחירה לגבי המוצר עצמו. במידה והלקוח מעוניין לחשוב תשאלו אותו מה עליו יש לחדד לגבי השירות, אופן התשלום וכדומה על מנת שהוא יוכל לבצע את הרכישה עכשיו.

חברת Digital Maker מציע ללקוחותיה לידים איכותיים ללא השקעה בתשתית דיגיטלית או מעורבות ביצירת קמפיינים ותהליכי המרה. בדרך זו אתה משלם עבור לידים בפועל, לידים איכותיים ורלוונטיים לתחום הפעילות שלך בהתאם לדמוגרפיה, מיקום וכמובן צורך הצרכנים בשירות או במוצר שאתה מציע. לידים איכותיים שאנחנו מציעים הם בעלי יחס המרה גבוה ומבוצעת עליהם בקרה ברמה גבוהה על ידי מקצוענים. רכישת לידים איכותיים מאפשרת לך למקד את הפעילות העסקית שלך במכירות ובהגדלה מתמדת של הלקוחות שלך. מכירת לידים איכותיים אינה מתבצעת לכל עסק ולכל תחום אלא רק לאחר שזיהינו שישנו פוטנציאל שיווקי ריווחי ללקוח שלנו ולהצעה העסקית שלו. תמחור לידים איכותיים מתבצע על פי אומדן משוכלל של מילות המפתח שלך, המטרות והיעדים העסקיים שלך, עלויות הפרסום וההפצה, והיקף ומשך ההתקשרות. תוכל לקבל גישה למערכת ניהול לידים מתקדמת או לנהל את הלקוחות במערכת CRM.

לידים

לידים הינם לקוחות פוטנציאלים המתעניינים בשירות או במוצר המוצע למכירה על ידי עסק, חברה, ארגון או קמפיין פרסומי. ניתן לייצר לידיים בכל מדיה שיווקית על ידי הצבת שטחי פרסום רלוונטיים לעסק המעוניין לפרסם באמצעות טקטיקות פרסום מתאימות. לדוגמה, באמצעות פרסום ממוקד קהלי יעד באינטרנט ניתן לייצר לידים מפלטפורמות שיווקיות כגון:  גוגל, פייסבוק, רשתות חברתיות, רשתות שותפים ואתרי אינטרנט ייעודיים. מתודולוגיית יצירת לידים דרך שיווק ופרסום באינטרנט מסתכמת בשלושה מופעים המתרחשים בסדר הכרונולוגי הבא: חשיפת גולשים לשטח פרסום, הקלקה של גולש על מודעה או CTA, הנעה לפעולה על ידי השארת פרטי יצירת קשר של הגולש בטפסי יצירת קשר באמצעות הזנת נתונים דרך דפי אינטרנט ייעודיים ו/או התקשרות טלפונית בפועל למפרסם המודעה.

על מנת לנהל פעילות לייצור ורכישת לידים לצורך הגדלת היקף המכירות או לצורך מכירת הלידים לגורם שלישי, ניתן להשתמש במערכת ניהול לידים מתקדמת ומותאמת לתהליך ניהול וטיפוח לידים. באמצעות מערכת ניהול הלידים ניתן לחבר ערוצים שיווקיים (דפי נחיתה, באנרים ואתרים) ולקבל נתונים ואנליזות על הביצועים וניתן לקבוע תהליכי שיווק אוטומטיים. פרסום ושיווק באינטרנט ליצירת לידים מביא לחשיפה ומיתוג, לגיוס לקוחות חדשים לעסק וליצירת תזרים מזומנים בזמן קצר.

פרמטרים המגדירים לידים איכותיים

כפילות לידים

כאשר גולש השאיר את ההפניה ממספר מקורות שונים. קיימים גופים שמוכנים לשלם גם על לידים כפולים למרות שהגיע ממספר מקורות שונים כי לטענתם לקוח אשר השאיר את פרטיו במספר אתרים שונים הוא לקוח בשל יותר לרכישה של השירות המוצע.

טיוב לידים

אילו לידים שעוברים ביקורת איכות והתאמה לפעילות העסק. קיימות שאלות בסיסיות שעליהם הלקוח צריך לענות טרם הפנייתו לבית העסק. לקוח אשר אינו מתאים לפעילות הליבה של העסק לא יועבר כלל או שיועבר לעסק אחר אשר יכול לענות של צורך בסיסי של הלקוח. למטייב פניות בחברה חיצונית יש כוח עצום בהשפעה על סבירות סגירה של העסקה ומיתוג טלפוני של נותן השירות טרם תהליך המכירה לכן יש להקפיד על תהליך טיוב שיטתי ונכון לכל מחלקה עסקית אשר רוכשת לידים.

בלעדיות

לידים יכולים לעבור לבית העסק בבלעדיות או לא. ליד בלעדי הינו ליד אשר מנותב רק לבית עסק אחד על ידי המשווק. קיימים תחומים בהם בלעדיות לידים חיונית לקביעת רמת איכות הליד. בדרך כלל אלו הם תחומים המאופיינים במכירה המערבת אמוציות ורגש יותר מאשר רציונל. לעומת זאת בתחומים אחרים, רציונליים יותר, בהם הלקוח ירצה לפנות למספר עסקים על מנת לפתור את "הדיסונסס הקוגניטיבי" שלו ואת הבחירה של המוצר או השירות, לרמת בלעדיות הליד אין השפעה ניכרת.

פילוח לידים

ניתן לפלח ולסנן לידים על בסיס פילוח גיאוגרפי / דמוגרפי ופסיכוגרפי. תמחור עלות לידים מושפע משילוב דרישות על בסיס הפרמטרים המתבקשים מאת הלקוח. קיים קושי רב להגדיר מה עדיף ללקוח לבחור ובאיזו רמת פילוח לרכוש לידים מבלי לנתח את העסק.

סינון לידים

בתחומים פרויקטליים בהם עלויות גיוס של לקוחות חדשים יחסית גבוה מקובל גם לסנן את הלקוחות אשר מגיעים לחברות על מנת לא לבזבז זמן מיותר ברמת ניהול זמן על לקוחות פחות רלוונטיים לבתי העסק.

איך מושכים לידים לעסק

תהליך רכישה חכם של לידים באינטרנט נעשה בזכות תכנון נכון, קריאטיב ובקרה של התאמת שטחי פרסום לקהל היעד הפוטנציאלי. המדיה אשר מייצרת לידים יכולה להיות ניוזלטר, בלוג, מייל שיווקי, דפי נחיתה, רשתות חברתיות ועוד. עסקים משקיעים בתכנון ורכישה של שטחי פרסום על מנת לייצר לידים איכותיים לבתי עסק.

שיטות יצירת לידים

שיטות יצירת לידים איכותיים באינטרנט כוללות פרסום ממומן בגוגל בחיפוש וברשת המדיה, קידום אורגני של עסקים במנועי חיפוש ובמדיה חברתית, פרסום באנרים באתרים רלוונטיים, מודעות בלוחות ובאינדקסים, פרסום בסלולר, קמפיינים באתרי אינטרנט מתאימים, שיווק במייל ועוד. שיטות יצירת לידים צריכות לייצר עניין ויראלי על מנת לעניין את קהל הגולשים אשר בדרך כלל מחפש פתרונות ומידע או גולש להנאתו בשעות הפנאי. לקריאטיביות, להצעה העסקית ולבידול של המפרסם חשיבות מכרעת בהצלחת קמפיינים ליצירת לידים איכותיים באינטרנט.

אופטימיזציה וניהול קמפיין לידים

חישוב רווחיות של כל ערוץ שיווקי נפרד בקמפיין לידים מהווה פרמטר מרכזי בשיפור האסטרטגיה השיווקית של כל עסק. עסק אשר מנתח נתונים ומשתמש במשוב מהסביבה השיווקית בה הוא נמצא, לא רק יוזיל משמעותית את עלויות פרסום שלו ביחס למתחריו אלא יוכל להסתגל לשינויים ולתחרות בשוק עליו הוא מתמודד. האופטימיזציה באה לידי ביטוי בשכלול ההצעה העסקית, שימוש בטקסט מושך, שיפור הגרפיקה של המודעות, העדפת ערוצים שמביאים תוצאות טובות יותר ומעלים את אחוזי ההמרה.

תהליך גיוס לקוחות

מומלץ לבצע תהליך גיוס לקוחות באינטרנט עם איש מקצוע בעל ידע ונסיון בתחום תכנון, בנייה ורכש מדיה באינטרנט. על תהליך ייעוץ לכלול אלמנטים נוספים מלבד רכישת שטחי פרסום ולהתייחס גם לתקשורת פנים ארגונית, תוך הדגשת בידול החברה מול המתחרים, ניהול ובקרה של קמפיין שיווקי.

איך הופכים ליד ללקוח

איך לסגור לידים? במהלך ייעוץ שיווקי נתקלנו אצל עסקים רבים בקושי עם התנהלות מול הפניות המוזרמות דרך האינטרנט ולפיכך כך קושי בסגירת עסקאות מלידים המגיעים לעסק. מספר טיפים קצרים יעזרו לכם להמיר את הלידים לעסקאות בפועל. ברמת קשרי לקוחות כדאי לטפל בליד כל עוד הוא חם. הלקוח מצפה שיתקשרו אליו כמה שיותר מהר. בעידן האינטרנט סף הסובלנות של האנשים מאוד קצר ואם אתם לא תתקשרו ללידים מישהו אחר יעשה זאת לפניכם. רצוי להשאיר בדפי הנחיתה שלכם טלפון, מאחורי הליד ישנו אדם עם צרכים. לא מדובר בסתם אדם עם מספר טלפון. יש להתייחס לכל ליד שמתקבל לעסק כאדם בעל רצונות ורגשות. חשוב להתחבר לאדם שנמצא בקו השני של הטלפון. כל ליד שאתם הולכים להתקשר אליו צריך להיות מטופל כאילו מדובר בחבר קרוב שיצר אתכם קשר. אל תמכרו, תתחברו ! אנשים לא אוהבים כאשר אנחנו מוכרים להם יחד עם זאת אנשים כן אוהבים לקנות. כאשר אתם מתקשרים לאדם אל תתרכזו בנפלאות העסק שלכם ובעצמכם טרם יצרתם אתו קשר של הבנה לצרכיו, לתכונות משותפות, אמון ואף אהדה. מוקד העניין הוא רק הלקוח ועליכם להתעניין ולהתרכז בלקוח ובצרכיו. אחרי שהבנתם את הלקוח ויצרתם קשר של אמון ותקשורת טובה תנו ללקוח הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה. טפלו בהתנגדויות שסביר ויצוצו, היו מוכנים עם תשובות ופתרונות. לקוח פוטנציאלי תמיד יעדיף לבחור לכן תנו לו לפחות שתי אופציות בחירה לגבי המוצר עצמו. במידה והלקוח מעוניין לחשוב תשאלו אותו מה עליו יש לחדד לגבי השירות, אופן התשלום וכדומה על מנת שהוא יוכל לבצע את הרכישה עכשיו.

יצירת לידים באינטרנט ובסלולר

לידים באינטרנט יכולים להגיע ממקורות שונים ביניהם מנועי חיפוש, רשתות תוכן, רשתות חבריות, אתרי נישה ופורומים. המטרה של מפרסם היא ליצור לידים איכותיים ככל הניתן ובכמות מספיק גדולה על מנת לתחזק את מערך המכירות של החברה. תהליך יצירת לידים באינטרנט דורש מיומנות גבוהה בתכנון ורכש מדיה יעיל, בקרת שטחי פרסום, ניהול, טיוב וניתוב מידע שיווקי פנים ארגוני בארגון. מחירי לידים יכולים להשתנות ביחס לרמת איכות ליד הנקבעים על ידי פילוח של הלידים לפי צרכים ממוקדים המתאימים לפעילות העסק המשפיעים בסופו של דבר על יחסי סגירה. רצוי לערוך השוואת מחירים ולהתנסות עם מספר חברות העוסקות במסחר לידים באינטרנט. יצרני לידים במדיה אינטראקטיבית פועלים במספר שיטות. ניתן להשתמש בטקטיקות וכלים שונים ליצירת לידים באינטרנט בעולם בפרסום דיגיטלי כגון: שימוש בקמפיינים ממומנים בפייסבוק וגוגל, קידום אורגני של אתרים במנועי חיפוש (גוגל), שיווק איכותי ברשתות חברתיות, יצירת הד תקשורתי דרך פורומים וקידום סרטונים ויראליים תדמיתיים ביוטיוב. המשותף לכל שיטות ייצור לידים באינטרנט הוא אופטימיזציה של המרות ביחס לגודל התנועה - כמות גולשים העוברים דרך שטחי פרסום. במילים אחרות ניתן לקרוא לזה החזרי עלות תועלת המגיעים משטח פרסום. את התנועה ניתן להשיג על ידי תשלום עבור הקלקות - דוגמא קמפיין אדוורדס, לשכור שטחי פרסום, להשתמש ברשימות תפוצה, או רשימות של פרטים קרים. ניתן למקד את הקמפיינים הפרסומיים לפלטפורמות שונות כגון מובייל או מחשבים ניידים ושולחניים ואף למקד את הפעילות לפי תחומי נישה ו/או פילוחים גאוגרפיים, דמוגרפיים ובמקרים מסוימים אף התנהגותיים/פסיכוגרפיים.

 

הזרמת לידים לעסק, מעקב ובקרה

מעקב אחרי לידים באינטרנט וניהול פניות -

הטמעת תהליך מכירה על ידי צוות מכירות, גיוס לקוחות חדשים ומכירה ללקוחות קיימים בעסק הינו אחד הנושאים המרכזיים עליהם עסקים נוטים פחות לשים דגש. ליד איכותי הינו לקוח אשר מגיע בעיתוי נכון לעסק לשם נקיטת עמדה צרכנית ורכישת המוצר או השירות בפועל. עלות ליד לאחר העמסות מחירי פרסום וניהול זמן עובדים בחברה מוגדרים בעולם וירטואלי כ CPA = Cost Per Action.

על מנת להפוך מסה גדולה של לידים באינטרנט, הנחשבים לפחות איכותיים לכמות גדולה יותר של לידים איכותיים, על מחלקת המכירות של החברה לבצע פעולת מעקב תקינה אחרי הלקוח על מנת לחזור אליו עם הצעה בזמן מתאים יותר. פעילות זו אקוטית להצלחת מחלקת המכירות ובדרך כלל מוזנחת עקב עבודת מעקב FOLLOW UP לא שיטתית במערכת ניהול הלידים או מערכת קשרי לקוחות - CRM המוטמעת בחברה. ניהול פניות עצמם וחלוקת הלקוחות לאבני דרך של תתי סגירות חשובים לתפעול יעיל של תהליך גיוס לקוחות בעסק. בדרך כלל אבני הדרך לסגירת העסקה בחברות שמספקות שירות יהיו - קביעת פגישה פרונטלית עם הלקוח במשרדי החברה, ביצוע פגישה פיזית וסגירת עסקה. קיימים תתי שלבים- סטטוסים אחרים כגון: יש לחזור מאוחר יותר, אין מענה וכד' אשר מטרתם להשיג את אבן הדרך הנוכחית תוך ניהול זמני עובדים אופטימלי בעסק. חברות רבות לוקות בכל מה שקשור למחויבות הגעה של הלקוחות פוטנציאליים לחברה.