הירשמו לניהול קמפיינים וקידום מקצועי בגוגל

בניית קמפיינים חדשים, שיפור ביצועי קמפיינים קיימים, מיקוד קהל היעד, יצירת לידים איכותיים ומכירות

Digital Maker סוכנות שיווק דיגיטלי מקצועית משנת 2014. התמחות בשירותי שיווק ופרסום לעסקים וסטאראפים. ניסיון בבניית אתרים ופורטלים, פרסום וקידום בגוגל, פרסום בפייסבוק, מיתוג עסקי ויצירת לידים איכותיים. שירות מקצועי ומדויק במחירים תחרותיים, ותוצאות שמותאמות ליעדים העסקיים.

קמפיין פרסום בגוגל

התמחות ביצירת לידים ופניות טלפוניות לעסקים על ידי קמפיין פרסום בגוגל. פרסום וקידום בגוגל הכולל: פרסום ממומן בגוגל בתוצאות החיפוש, פרסום ממומן בגוגל ברשת המדיה באתרים מובילים הרלוונטיים לתחום העסק, גוגל רימרקטינג, פרסום בג’ימייל ויוטיוב. חומרי הפרסום אותם אנו יוצרים מבוססים על עיצוב ייחודי ועל מילות מפתח וביטוי חיפוש מובילים, לאחר מחקר ואופטימיזציה. עבודה לפי מודלים שונים של פרסום ממומן: PPC (תשלום לפי קליק), תשלום לפי בנק הקלקות, תשלום לפי המרות ועוד.

מה אנחנו מציעים ?

  • חשיפה רחבה ומיתוג עסקי
  • חשיפה מידית לקהל היעד שלך ברשת החיפוש
  • בנק הקלקות חודשי – אתה מחויב רק כאשר גולשים לוחצים על המודעות שלך
  • טווח הגעה ממוקד לקהל מוגדר מראש
  • באנרים באתרים מובילים באינטרנט בעלי תוכן וקהל רלוונטי
  • שיווק רודף לקוח – רימרקטינג
  • לידים איכותיים
  • ניהול מקצועי ומדויק
  • ניצול אופטימלי של תקציבי פרסום ובהתאם ל ROI

פרסום בגוגל חיפוש

פרסום ממומן בגוגל ברשת החיפוש הינו פרסום אפקטיבי, יעיל ומהיר. הגולש נחשף למודעות כאשר הוא מחפש את המוצר או השירות הספציפי כך שאחוזי ההמרה ללקוח הנם גבוהים ביותר. הפרסום מותאם לתקציבים ואף ניתן לקבל הערכות לכמות הלידים החודשית. יחד עם זאת, במיוחד בתחומים תחרותיים, ניהול מדויק ומקצועי חשוב למניעת בזבוז תקציבי פרסום גדולים וקמפיינים יקרים שאינם מביאים מכירות ולקוחות חדשים.

פרסום בגוגל ברשת המדיה

פרסום ממומן בגוגל באמצעות באנרים ברשת המדיה מאפשר להגדיל את החשיפה והמיתוג של העסק שלך ובמקביל ליצר לידים. את הבנארים ניתן לחשוף באתרים ספציפים בעלי תוכן רלוונטי למוצר, לפי תחומי עניין ולפי מילות מפתח. המודעות כוללות טקסט ותמונות, באנרים וסרטונים.

רשת המדיה של גוגל אדוורדס זוהי רשת המכילה מיליוני אתרים קטנים וגדולים (מספר אתרים בבעלות גוגל, לדוגמא: אתר Youtube, אפליקציית Google Maps ועוד) בהם ניתן לפרסם מודעות בפורמטים שונים – מודעות טקסט, תמונה וקטעי וידאו ע”י מערכת הפרסום של גוגל אדוורדס. חברת גוגל יצרה את רשת הפרסום האינטרנטית הגדולה בעולם ומשמשת כמתווכת בין בעלי אתרים לבין מפרסמים ובכך חוסכת העסקת כוח אדם מיותר (אנשי מכירות מצד אחד וקנייני שטחי פרסום מצד שני), זמן וכסף וכן מייעלת את אפקטיביות הפרסום והגדלת ההחזר על ההשקעה.

גוגל רימרקטינג

פרסום באמצעות שיווק מחדש פונה אל קהל שביקר בעבר באתר שלנו.
לאחר שהטמענו בקוד האתר את הסקריפט שקיבלנו מגוגל אדוורדס (הסבר לגבי התקנת הקוד בהמשך המאמר) המערכת תתחיל לאגור רשימת משתמשים שביקרו באתר על ידי סימון וזיהוי קבצי ה-Cookies השמורים במחשב של הגולשים.
בזמן שמשתמש ספציפי שביקר באתר שלנו בעבר גולש באתרים אחרים המציגים מודעות מסוג Google Adsense, המודעות שלנו יתחרו עם שאר המפרסמים באתר על הזכות להיות מוצגות לאותו המשתמש. המודעות שלנו יוצגו בלי קשר לנושא האתר או למדינה \ שפה שאליה האתר משתייך. סביר להניח שלמערכת גוגל אדוורדס יהיה אינטרס להציג את המודעות שלנו לגולש הספציפי שביקר באתר שלנו כיוון שהסבירות שילחץ על המודעה שלנו גבוהה ביחס למודעות של מפרסמים אחרים בהם הגולש פוגש לראשונה.
מודעות המופעלות בקמפיינים מסוג שיווק מחדש זוכות בדרך כלל לאחוזי הקלקות גבוהים משמעותית ביחס למודעות המופיעות ברשת המדיה במיקוד על פי מיקום, מילות מפתח ו\או נושא. להרחבה

גוגל רימרקטינג מתחרים

טרגוט חכם של אתרי האינטרנט של המתחרים מאפשר לשדר מודעות לקהל עם רלוונטיות גבוהה מאוד. עלות קמפיין הרימרקטינג הזה כנראה תתן לכם את התועלת הגבוהה ביותר מבין הקמפיינים בגוגל.

קמפיין ג'ימייל

קמפיין מודעות אינטראקטיביות המוצגות בכרטיסיות קידומי מכירות וחברתיות של תיבת הדואר הנכנס בג’ימייל, חשיפה רחבה ללקוחות פוטנציאליים בפורמט אישי יותר.

פרסום ביוטיוב

שילוב תוכן וידאו עם אפשרויות יעילות למיקוד מודעות, כדי להגיע ללקוחות חדשים עם המסר הנכון. יכולת העברת מסר ברמה גבוהה ויצירת מעורבות גבוהה.

גוגל שופינג ecommerce

שימוש בקמפיינים של קניות כדי לקדם את המלאי המקוון והמקומי, להגביר את התנועה לאתר מכירות או לחנות מקומית, ולמציאת לידים מתאימים.

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל יכול להתבצע באמצעות סוגי הקמפיינים שפרטנו בעמוד זה. אנחנו דואגים תמיד להתאים את תמהיל הקידום בגוגל לסוג העסק, יעדיו ותקציב הקידום החודשי.

מודעות וטקסטים

חשוב לנסח מסר נכון, לשלב קריאה לפעולה במודעה, להציע משהו בעל ערך שיגרום לעניין וללחיצה על המודעה. בכל קבוצת מודעות כדאי לנסות וריאציות שונות של טקסטים ומסרים ולבדוק על ציר הזמן מה עובד טוב יותר (תזמון אוטומטי של הצגת מודעות). המודעות הן “ראש החץ” של הפרסום ותחילתו של המשפך השיווקי שאנחנו בונים.
חלק מההכנה היא למידת המתחרים. מה הם כותבים במודעות, איזה הצעות מיוחדות מופיעות במודעות שלהם, על מה הדגש. איך אני יכול להיות מיוחד או לפחות דומה למובילים.

זמן

זמני העלייה לאוויר של קמפיינים מורכבים מאישור הקריאייטיב והמודעות, הקמת הקמפיינים, הגדרות וחיבור דפי נחיתה וכמובן תהליך הבדיקה שמתבצע על ידי גוגל לפני כל פרסום מודעה חדשה.

הצעת מחיר לפרסום בגוגל