בלוג עסקי הוא כלי למשיכת תנועה איכותית ורלוונטית לאתר שלך המאפשר שיפור ההמרות ותהליכי המכירה. בלוג עסקי מורכב ממאמרים שמציעים מידע מועיל, בעל ערך, לימודי וייחודי לקהל המטרה שלך. כל פוסט שאתה מפרסם ב בלוג עסקי, זוכה לאינדקס ייחודי ופרטי כדף עצמאי באתר הבית שלך. כל דף כזה הוא הזדמנות – ככל שיש לך יותר דפים החשיפה שלך במנועי החיפוש עולה והאתר שלך מקבל ניקוד גבוה יותר.

פוסט בלוג עסקי ניתן לאופטימיזציה למילות המפתח שאתה רוצה להיות מדורג בהן. בלוג עוזר לך להיות מוביל בתחומך באמצעות מתן ידע ולימוד ומאפשר יצירת סמכות ואמון עם מבקרים וצרכנים.

המלצות ליצירת תוכן בבלוג עסקי –

  • צור תוכן שמכוון ללקוחות המטרה שלך לפתרון הבעיות והאתגרים שלהם, חקור ולמד את מאפייניהם
  • צור כותרת אחת לכל פוסט
  • פרסם בבלוג בתדירות רציפה ולעתים קרובות
  • עצב את הטקסט והוסף תמונה רלוונטית ומושכת
  • צור תהליכי המרה וכפתורי קריאה לפעולה (Call-To-Action)

המלצות להתאמה למנועי חיפוש –

  • שלב מילות מפתח בכותרת (עד 55 תווים)
  • השתמש ב Meta Description (תגים למנועי חיפוש ומחפשים,עד 140 תווים)
  • הוסף לתמונות שם ותגיות
  • צור ליניקים עם אתרים נוספים
  • בצע אופטימיזציה והתאמה לסלולר

זכור הבלוג מספק פוטנציאל המרות ללידים –

  • הוסף CTA לבלוג העסקי שלך ולפוסטים שאתה מפרסם
  • כלול ליניקים בתוך הטקסט
  • הוסף CTA's לסרגל צד בבלוג
  • הוסף CTA בסוף כל פוסט
  • וודא שהקריאה לפעולה היא רלוונטית. CTA's מספקים את הצעד הבא למבקר

רעיונות לכותרת בלוג עסקי –

  • ביטויי מילות מפתח המשלבות את מילות המפתח שלך
  • חדשות מהתחום שלך
  • שאלות נפוצות של לקוחות
  • מענה לתגובה בבלוג או בבלוגים אחרים
  • התבטא באופן חיובי או שלילי
  • כלים ועזרים לתחום שלך
  • הזמנה לאורחים בבלוג

* טפח תוכן מרענן ורלוונטי – בלוג תמיד צריך לספק מידע עדכני בין אם במונחי הישגים בתחום, מידע וסטטיסטיקות, או טיפים ופתרונות מעשיים. מנועי חיפוש אוהבים מידע חדש ומרענן. כדי לשמור על התוכן עדכני בצע עדכונים ומחזור לפוסטים הקודמים שלך.

נקודות עיקריות:

  • השתמש בבלוג העסקי כדי ליצור תוכן איכותי, מלמד, מועיל, קשור לתחומך ומכוון לקהל היעד שלך
  • פרסם בבלוג העסקי פוסטים בעקביות ובתדירות גבוהה כדי להשיג תמורה מקסימלית
  • בצע אופטימיזציה לתוכן הבלוג לפי מילות המפתח כדי להיות נגיש למחפשים
  • בצע אופטימיזציה לתוכן הבלוג ליצור לידים על ידי כפתור קריאה לפעולה בכל פוסט
  • קדם את תוכן הבלוג באמצעות אתר האינטרנט שלך, ברשתות החברתיות ובמיילים שיווקיים
  • מדוד ונתח את הבלוג כדי שתוכל להתמקד במה שעובד (ולא לבזבז זמן על מה שלא)
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן