פרסום בפייסבוק ויצירת מודעות – מדריך

בואו ללמוד היישר מפייסבוק איך לפרסם בפייסבוק – המדריך כולל קישורים למדריך של פייסבוק
  • פרסום בדף פייסבוק
  • שיטות עבודה מומלצות לפרסום
  • מדריך לכלי יצירת המודעות
  • קהלים של מודעות
  • הצעת מחיר לקבוצת מודעות

פרסום בדף פייסבוק

יסודות השימוש בפרסום

כיצד אוכל לשנות את זהות המפרסם שלי בדף פייסבוק? איך ניתן להסתיר או למחוק פרסומים ששיתפתי מהדף שלי? מה ההבדל בין שתי הפעולות? איך ניתן להוסיף ציון דרך לדף שלי?

פרסומים מוצמדים

איך ניתן להצמיד פרסום לראש הדף שלי? איך ניתן לסמן פרסום בדף שלי בכוכב?

פרסומים מתוזמנים

כיצד ניתן לתזמן פרסום כך שיופיע בדף שלי מאוחר יותר? היכן ניתן לראות או לערוך פרסומים בדף שתזמנתי? איך ניתן לשנות תאריך של פרסום בדף שלי?

 

שיטות עבודה מומלצות לפרסום

באיזו תדירות עליי לפרסם בדף שלי? תדירות הפרסום הרצויה תלויה בדף. לכל דף יש קהל ייחודי שעשוי להגיב בחיוב לעדכונים רבים או מעטים יותר. באפשרותך להתנסות במועדי פרסום שונים ולראות מה מוביל לתוצאות הטובות ביותר על-ידי בדיקת מדדי המעורבות בנתוני הכניסה לדף. אם תגלה שהמעורבות בדף שלך פחתה, נסה לגוון את הפרסומים ואת תדירותם. צור את סוגי הפרסומים שזכו להצלחה בעבר והתנסה בסוגי פרסומים חדשים. אילו סוגי פרסומים בדף מעוררים מעורבות יותר מאחרים? המעורבות תהיה שונה עבור כל דף. באופן כללי, הפרסומים בדף שיוצרים את המעורבות הרבה ביותר הם פרסומים קצרים ומקוריים, המספקים תועלת לאדם שצופה בתוכן ומתקשרים ליעדים ולזהות שלך. אנשים נוטים להגיב היטב לסוגי הפרסומים הבאים:

  • תמונות וסרטונים: תמונות בהירות וצבעוניות המציגות אינטראקציה בין בני אדם זוכות להצלחה רבה במיוחד. התמונות עשויות להראות תפריט עונתי, אירוע בחנות, מוצרים חדשים שמגיעים או אנשים שנהנים מהשימוש במוצר או בשירות שלך.
  • הצעות פייסבוק: הבא אנשים לעסק שלך באמצעות הצעה שהם יכולים לבקש ולשתף עם חבריהם. פרסום הנחות ומבצעים מהווה דרך טובה למשיכת תשומת הלב של לקוחות חדשים וקיימים.
  • שאלות: הצגת שאלות מעודדת אינטראקציה ומעבירה לאנשים את המסר שדעתם חשובה. כאשר אתה מבקש משוב או דעות, הקפד להגיב כך שאנשים ידעו שאתה מאזין.

נתוני הכניסה לדף יכולים גם לעזור לך לזהות אילו מבין הפרסומים שלך הם המצליחים ביותר. אנו ממליצים לך להיכנס לנתוני הכניסה לדף כדי לראות אילו פרסומים מקבלים את הכמות הגדולה ביותר של סימוני 'אהבתי', תגובות ושיתופים. קבל מידע נוסף על זיהוי סוגי הפרסומים הטובים ביותר עבור הדף שלך. כיצד אוכל לדעת אם הפרסומים בדף שלי מעוררים עניין? באפשרותך לראות את המספר הכולל של קליקים וסימוני 'אהבתי', תגובות ושיתופים עבור כל אחד מהפרסומים בדף שלך. בחלק העליון של הדף:

  1. לחץ על נתוני כניסה
  2. לחץ על פוסטים
  3. גלול מטה אל כל הפרסומים שפורסמו וצפה בעמודה מעורבות

ניתן גם להציג את שיעור המעורבות עבור כל פרסום. מה עוד אוכל לעשות כדי להפוך את הדף שלי למעניין, מלבד לפרסם? בנוסף לפרסום, תוכל לבצע את הפעולות הבאות:

  • צור אירוע מתוך הדף שלך כדי לספר לאנשים על אירועים או על מוצרים חדשים. כשמישהו מאשר הגעה לאירוע שלך, החברים שלו עשויים לראות עדכון על כך באוסף החדשות.
  • קדם את הפרסומים בדף שלך, דבר שיגדיל את הסבירות לכך שאנשים שסימנו 'אהבתי' בדף יראו את הפרסומים שלך, וכך יהיו להם הזדמנויות רבות יותר ליצור מעורבות עם הדף.
  • פעל בשיתוף עם מותגים או ארגונים אחרים כדי ליצור מבצעים בדפים שלכם, ופרסם בדפים שלהם בתור הדף שלך.
  • בקש מלקוחות להשאיר דירוג או ביקורת בדף.
  • צור הצעה בפייסבוק או הפעל הגרלה או תחרות בדף.

אילו משאבי לימוד זמינים כדי לעזור לי בעבודה עם הדף שלי? כדי לקבל עזרה עבור הדף, באפשרותך לבצע את הפעולות הבאות:

עיין בשאלות נפוצות בסעיף ניהול דף במרכז העזרה ובקהילת העזרה

פרסום בפייסבוק

מדריך – כלי יצירת מודעות פרסום בפייסבוק

כלי יצירת המודעות הוא הדרך הקלה ביותר ליצור מודעות פרסום בפייסבוק על בסיס מטרת הפרסום.

1. בחר את מטרת פרסום בפייסבוק:

עבור אל www.facebook.com/ads/create כדי לבחור את יעד הפרסום ולהתחיל ליצור את המודעה. מהו יעד פרסום בפייסבוק? יעד הפרסום שלך הוא הפעולה שברצונך שאנשים יעשו כשיראו את המודעות שלך (לדוגמה: אם ברצונך לבנות קהל שיסמן 'אהבתי' בדף שלך). בעת בחירת מטרת פרסום, נסייע לך ליצור מודעות שישיגו את המטרה הספציפית. באפשרותך לעקוב אחר האופן שבו המודעות שלך עובדות כדי להשיג את יעד הפרסום במנהל המודעות. כדי להתחיל ליצור מודעה, עבור אל כלי יצירת המודעות ובחר יעד עבור המודעה. מהם יעדי הפרסום שניתן לבחור מהם? יעדי הפרסום שניתן לבחור מהם:

  • קליקים באתר אינטרנט: גרום לאנשים לבקר באתר האינטרנט שלך.
  • המרות אתר אינטרנט: קדם המרות ספציפיות עבור אתר האינטרנט שלך. תזדקק לפיקסל המרה עבור אתר האינטרנט לפני שתיצור מודעה זו.
  • מעורבות בפרסום בדף: קדם את הפרסומים בדף שלך.
  • סימוני 'אהבתי' בדף: קבל סימוני 'אהבתי' בדף כדי להגדיל את הקהל ולבנות את המותג שלך.
  • התקנות יישום: גרום לאנשים להתקין את היישום שלך במכשיר נייד או במחשב שולחני.
  • מעורבות ביישום: גרום לאנשים להשתמש ביישום שלך במחשב שולחני.
  • בקשות הצעה: צור הצעות שאנשים יוכלו לממש בחנות שלך.
  • תגובות לאירוע: הגדל את הנוכחות באירוע שלך.

כדי להתחיל ליצור מודעה, עבור אל כלי יצירת המודעות ובחר יעד עבור המודעה.

2. צור את המודעה:

בחר תמונות למודעה וכתוב את הטקסט עבורה. תוכל לראות תצוגה מקדימה של המודעה משמאל. בחר תמונות עבור סדרת המודעות: השתמש בעד 6 תמונות כדי ליצור מודעות נוספות בסדרת המודעות שלך ללא עלות נוספת. ככל שתבחר תמונות רבות יותר, כך נוכל להשתמש בהן יותר כדי להבין איזו תמונה משיגה את הביצועים הטובים יותר ולהשתמש בה כדי להשיג את יעדיך. המלצות בנושא תמונות עבור מודעות שמופיעות באוסף החדשות:

עריכת טקסט וקישורים: ערוך את הטקסט ואת הקישורים עבור המודעה שלך. תוכל לראות תצוגה מקדימה של המודעה משמאל. מגבלת הטקסט עבור הכותרת והטקסט תלויה במטרת הפרסום. מגבלת התווים בעת עריכת הטקסט תבטיח שהאנשים שאתה מנסה להגיע אליהם יוכלו לראות את כל המסר שלך. תוכל לקבל מידע נוסף על מגבלות הטקסט הספציפיות עבור כל מוצר מודעה במדריך המוצר למודעות.

3. בחר את הקהל שלך:

לאחר יצירת המודעה, תוכל לזהות את הקהל הטוב ביותר למיקוד. איך לבחור את הקהל שלך?

קהל מותאם אישית: השתמש בכתובות דוא"ל, מספרי טלפון, מזהה משתמשים של פייסבוק או מזהה משתמשים של יישומים כדי ליצור ולשמור קהלים שאתה מעוניין להראות להם את המודעות שלך.

מיקום, גיל, מין ושפה: בחר את הנתונים הדמוגרפיים הבסיסיים של הקהל שאליו ברצונך להגיע.

תחומי עניין: בחר את תחומי העניין הספציפיים החשובים לקהל שלך. זה נקבע לפי הדברים שאנשים מקושרים אליהם בפייסבוק, כגון דפים ויישומים.

התנהגויות: בחר אנשים על סמך התנהגויות או כוונות הרכישה שלהם, השימוש שלהם במכשירים ועוד. התנהגויות אלה נקבעות לפי הדברים שאנשים מקושרים אליהם בפייסבוק, כגון דפים ויישומים.

קטגוריות נוספות: בחר אנשים על סמך קטגוריות של פייסבוק או קטגוריות שותפים שביקשת גישה אליהן. זכור שחלק מהנתונים זמינים רק למפרסמים בארה"ב.

התקשרויות: בחר את הקהל שלך בהתאם למצב הקישור שלהם לדפים, ליישומים או לאירועים שלך. כל מי שיש לו חבר המקושר למה שאתה מפרסם יראה את החבר שלו כלול במודעה שלך. זה יכול להגביר את הסבירות לכך שאדם זה יחשוב שהמודעה שלך רלוונטית מספיק כדי ללחוץ עליה או ליצור אינטראקציה עמה. זכור שבחירת אפשרויות רבות עבור התקשרויות תגביל את הקהל שלך רק לאנשים שמתאימים לכל אחד מהפרמטרים. לדוגמה, אם ברצונך להתמקד באוהדים שלך ובחברים של האוהדים, תצטרך לעשות זאת בעזרת שתי מודעות נפרדות, אחת לאוהדים ואחת לחברים של האוהדים. בחירת שני הפרמטרים עבור מודעה אחת תתמקד רק באנשים שהם אוהדים ושיש להם חברים שהם אוהדים.

4. בחר את מסע הפרסום, סדרת המודעות, התקציב ולוח הזמנים שלך

תן שם למסע הפרסום ולסדרת המודעות שלך ולאחר מכן בחר את התקציב והגדר את לוח הזמנים עבור סדרת המודעות. מסע פרסום: אנו נציע לך באופן אוטומטי שם למסע הפרסום, אך אם תרצה לערוך את שם מסע הפרסום או לבחור מסע פרסום אחר, לחץ על שנה מסע פרסום.

  • צור מסע פרסום בפייסבוק: בעזרת אפשרות זו תוכל לשנות את שמו של מסע הפרסום החדש.
  • השתמש במסע פרסום בפייסבוקים: זוהי האפשרות הטובה ביותר אם אתה יוצר מודעה שהמטרה שלה זהה למטרה של מסע פרסום אחר, מכיוון שהם ישתמשו באותו תקציב. נציג רק כמה מודעות מכל מסע פרסום, ולכן המודעה בעלת הביצועים הטובים ביותר תוצג בתדירות גבוהה יותר.

שם סדרת מודעות: שם סדרת המודעות יאוכלס מראש בפרטים שיאפשרו זיהוי של המודעות שלך. באפשרותך לשנות את השם, אך יש להשתמש בשם שתוכל לזהות אם תרצה להוסיף מודעות נוספות למסע הפרסום מאוחר יותר.

קבע את התקציב שלך: עלות הפרסום בפייסבוק תלויה בגודל הקהל והתקציב שלך. סעיף זה יעזור לך לקבוע את התקציב עבור מסע הפרסום. בחר אם ברצונך לקבוע תקציב ליום או לתקופת זמן מוגדרת. אם ברצונך להוציא סכום כסף מוגדר על מסע הפרסום לכל אורכו, תוכל לעשות זאת באמצעות האפשרות תקציב כולל.

מה קובע התקציב היומי שלי? התקציב היומי קובע כמה תוציא על סדרת מודעות ספציפית בכל יום. לכל סדרת מודעות יהיה תקציב נפרד, ועליך לזכור זאת אם יש יותר מסדרת מודעות פעילה אחת בחשבון שלך. המודעות שלך יפסיקו להופיע באופן אוטומטי ברגע שתגיע לגבול התקציב היומי של סדרת המודעות באותו יום. זכור שלעולם לא תצבור חיובים מעבר לגובה התקציב שהגדרת. באפשרותך גם להגדיר תקציב כולל, המאפשר לך לבחור סכום שתוציא במהלך כל משך החיים המתוכנן של סדרת המודעות.

מהו תקציב כולל? תקציבים כוללים דומים לתקציב יומי, אך במקום לקבוע סכום הוצאה יומי, אתה קובע תקציב כולל שייפרס לאורך משך החיים של סדרת המודעות. המערכת שלנו תנסה באופן אוטומטי לפרוס את ההוצאות שלך בצורה שווה על פני כל התקופה שבחרת. לדוגמה, אם תגדיר תקציב של 100 דולר עבור סדרת מודעות של 10 ימים, תוציא כ-10 דולר ביום. אם סדרת המודעות תוציא רק 8 דולר ביום הראשון, המערכת תנסה לפצות על הסכום החסר בתאריך מאוחר יותר בסדרת המודעות.

מהו התקציב היומי המינימלי עבור סדרת מודעות? התקציב היומי המינימלי לכל סדרת מודעות הוא דולר אחד, והוא חייב להיות לפחות כפול מהצעת המחיר שלך לעלות לקליק (CPC). לדוגמה, אם יש לך הצעת עלות לקליק של 1 דולר, התקציב היומי צריך להיות לפחות 2 דולר.

לוח זמנים של מסע פרסום: בחר באפשרות הפעל את סדרת המודעות שלי ברציפות החל מהיום כדי להתחיל להפעיל את המודעה באופן רציף לאחר שתאושר, או בחר באפשרות הגדר תאריך התחלה ותאריך סיום.

5. בחר כיצד ברצונך להציע הצעות מחיר עבור המודעות שלך

הצעות מחיר: בחר אם ברצונך להציע הצעת מחיר עבור המטרה שלך, קליקים או הופעות. הגדרה זו תקבע כיצד תשלם ומי יראה את המודעה שלך. תמחור: בחר אם ברצונך להציע הצעות מחיר אוטומטיות או ידניות עבור המודעות שלך.

  • הצעת מחיר אוטומטית תגדיר את הצעת המחיר כך שתותאם מיטבית לסייע לך להשיג את המטרה שלך.
  • הצעת מחיר ידנית תאפשר לך לבחור הצעת מחיר מרבית. עם הצעת מחיר ידנית, המודעה שלך לא תותאם מיטבית לסייע לך להשיג את המטרה שלך, אלא להשיג קליקים או הופעות.

לאחר שתאשר את מסע הפרסום ואת סדרת המודעות שלך ותבחר את התקציב ואת לוח הזמנים, בצע את ההזמנה או סקור את המודעה שלך.

 

קהלים של מודעות

כשאתה יוצר מודעה, אתה מגדיר את הקהל שיוכל לראות את המודעה. בחירת קהל רלוונטי עבור העסק שלך חשובה מאחר שהמודעה שלך תוצג רק בפני אנשים שעונים על הקריטריונים שתבחר. כיצד אוכל ליצור קהל עבור המודעה שלי? לאחר שבחרת את מטרת הפרסום וסיימת לערוך את הקריאייטיב של מסע הפרסום, תיצור את הקהל עבור המודעות שלך במקטע קהל. השתמש באפשרויות המיקוד, כגון מיקום, נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגויות, כדי להגדיר את הקהל הרלוונטי עבור המודעות שלך. האפשרות תפוצה פוטנציאלית בצד שמאל מתחת להגדרת קהל תציג בפניך הערכה של מספר האנשים שהמודעה שלך עשויה להגיע אליהם עם אפשרויות המיקוד שבחרת. זכור שגודל הקהל שלך בפועל תלוי בתקציב שלך ובמשך מסע הפרסום.

האם עליי להשתמש בכל אפשרויות המיקוד?

האם כדאי לי לבחור קהל קטן וספציפי או קהל גדול וכללי עבור המודעה שלי?

האם יש דרך להעריך כמה אנשים נכללים בקהל היעד שלי? מדוע מיקוד המודעה שאני רוצה אינו זמין?

אפשרויות מיקוד

קהל מותאם אישית: צור או בחר קהל מותאם אישית שתוכל להשתמש בו יחד עם אפשרויות המיקוד האחרות שלך. קהל מותאם אישית יאפשר לך למצוא את הקהל הלא מקוון שלך בין האנשים שמשתמשים בפייסבוק. קבל מידע נוסף על קהלים מותאמים אישית כאן.

איך יוצרים קהל מותאם אישית?

מהו קהל מותאם אישית מאתר האינטרנט שלך?

מהו Hashing?

מה ההבדל בין Hashing להצפנה?

האם ניתן להוציא קהל מותאם אישית או קהל דומה ממיקוד המודעה שלי?

מהם תנאי השימוש עבור קהלים מותאמים אישית?

מיקום: הזן שם אחד או מספר שמות של מדינות, מחוזות, ערים ומיקודים כדי להציג את המודעות שלך במיקומים אלה. באפשרותך להשתמש בכל אחת מאפשרויות הבחירה בכל שילוב. לאחר שתבחר מיקום, השתמש בחץ משמאל כדי לבחור רדיוס מאותו מיקום או כדי לא לכלול מיקום מסוים מתוך האזור הנבחר. לכמה מדינות ניתן למקד את המודעה? כיצד ניתן להתמקד באנשים שנמצאים ברדיוס מסוים מעיר? כשאני ממקד את המודעה שלי בעיר וברדיוס או במיקוד וברדיוס, אילו אזורים ייכללו? מדוע לא ניתן למקד לפי עיר עבור כל מדינה? כיצד פייסבוק יודעת מתי אנשים נמצאים במיקומים שאני ממקד? מדוע תוכנת הניתוח החיצונית שלי מראה שאנשים לחצו על המודעות שלי מחוץ למיקום שבו מיקדתי את המודעות?

אפשרויות מיקוד דמוגרפיות

גיל ומין: בחר את גיל המינימום והמקסימום של האנשים שהמודעה שלך תהיה רלוונטית עבורם. תחת מין, בחר "הכל" אלא אם ברצונך להתמקד בנשים או בגברים בלבד. יש אנשים שאינם מציינים מין בפייסבוק, ולכן הדרך היחידה להגיע לכולם היא לבחור "הכל".

כיצד המודעה שלי מוצגת בפני אנשים בקבוצת גיל ספציפית שמיקדתי?

מדוע אין באפשרותי להתמקד בקבוצות גיל מסוימות כשאני יוצר מודעה?

מהו מיקוד לפי יום הולדת?

אפשרויות מיקוד דמוגרפיות נוספות

באפשרותך להשתמש באפשרויות מיקוד דמוגרפיות אלה כדי לבחור חלקים מהקהל לפי קטגוריות כגון מערכות יחסים, חינוך, כספים ואירועים משמעותיים.

תחומי עניין: פנה לקהל שלך על בסיס תחומי העניין שלו. הדבר יכול לכלול תחומי עניין מצירי הזמן של האנשים כמו גם תחומי עניין הקשורים לדפים שהם אהבו או מילות מפתח המשויכות לדפים אלה או יישומים שהם משתמשים בהם. לדוגמה, אם אתה בעל סטודיו ליוגה בסן פרנסיסקו, כדאי שתזין מונחים כגון אימון וכושר וכן מונחים ספציפיים מאוד הקשורים ליוגה

מה ההבדל בין הזנת מילת מפתח לבין בחירת קטגוריה מאזור העיון בעת יצירת קהל עבור המודעה שלי?

האם ניתן להשתמש בקטגוריות מאזור העיון ולהזין מונחים כדי ליצור את הקהל שלי?

מה יקרה אם אבחר במספר קטגוריות או מילות מפתח בעת יצירת הקהל שלי?

כיצד מזוהים תחומי עניין עבור המיקוד של המודעות שלי?

מהן ההצעות שמופיעות כשאני יוצר את הקהל עבור המודעות שלי?

התנהגויות: פנה לקהל שלך על בסיס הפעילויות הדיגיטליות שלו, ההתקנים שבהם הוא משתמש, רכישות בעבר או רכישות מתוכננות ונסיעות.

כיצד מזוהות ההתנהגויות שבהן ברצוני להתמקד עבור המודעה שלי?

מדוע אני רואה את השמות Acxiom,‏ Datalogix ו-Epsilon בתיאור של התנהגויות מסוימות?

מיקוד לפי השכלה:

כיצד אוכל להתמקד ברמות השכלה, בתי ספר ספציפיים, תחומי לימוד או שנות סיום לימודים ספציפיות במודעה שלי?

האם ניתן להתמקד באנשים באוניברסיטה או במכללה שיסיימו את הלימודים בשנה ספציפית?

התקשרויות: קבע אם המודעה שלך תוצג בפני אנשים שכבר יצרו התקשרות אתך בפייסבוק.

מהו מיקוד לפי התקשרויות?

כיצד פועל מיקוד לפי 'חברים של התקשרויות'?

איך ניתן למקד לפי חברים של התקשרויות כשאני יוצר מודעה?

כיצד ניתן להתמקד באנשים שסימנו 'אהבתי' בדף הפייסבוק שלי?

מהו מיקוד לפי 'חברים של אנשים שמחוברים אל'?

 

הצעות מחיר עבור סדרות מודעות

לאחר שתבחר תקציב לסדרת המודעות, תחליט אם ברצונך להגיש הצעת מחיר לפי קליק או לפי הופעה.

הצעות מחיר

איך ניתן לעדכן את הסכום שאני מציע עבור המודעה שלי?

מה ההבדל בין תשלום לפי הופעות (CPM) ותשלום לפי קליקים (CPC)?

האם תשלום תמורת קליקים (CPC) או הופעות (CPM) משפיע על המקומות שבהם המודעה שלי תוצג בפייסבוק או על החשיפה שהיא תקבל?

מה אם ברצוני לשלם לפי קליקים (CPC) במקום לפי הופעות (CPM)?

האם ניתן להעריך כמה עלי לשלם תמורת קליק או הופעה מבלי ליצור מודעה בפועל?

מהו טווח הצעות המחיר המומלץ וכיצד פייסבוק מחשבת אותו? מהי עלות לפעולה?

איך מחושבת התפוצה היומית המשוערת בכלי יצירת המודעות?

מה ההבדל בין תפוצה פוטנציאלית לתפוצה יומית משוערת בכלי יצירת המודעות?

הצעת מחיר לפי עלות לקליק (CPC)

האם יש הצעה מינימלית לעלות לקליק (CPC)?

האם יש סכום מרבי שמותר לי לשלם תמורת קליק? מדוע אני בדרך כלל משלם תמורת קליק סכום נמוך יותר ממה שהצעתי?

האם אי-פעם אשלם יותר מההצעה המרבית שלי לקליק?

הצעת מחיר לפי עלות להופעה (CPM)

כיצד מוקצה התקציב שלי כשאני משלם לפי הופעות (CPM)?

מדוע עלי לשלם לפי הופעות ממוטבות (CPM) במקום לפי קליקים?

כיצד מוקצה התקציב שלי כשאני משלם לפי הופעות (CPM)?

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן