איך לבצע חיפוש ברשתות החברתיות ?

חיפוש ברשתות החברתיות זהו מושג מתפתח בתחום מנועי החיפוש שתורם לדירוג ומציג גרף חברתי בתוצאות ביטויי חיפוש. תוכן שמקושר לרשת חברתית שלך מקבל עדיפות.

חיפוש ברשתות החברתיות – סקירה :

פייסבוק

מנוע חיפוש חברתי המבוסס על נתוני המשתמש ופעילותו בפייסבוק. חיפושים בפייסבוק מתבצעים בקצב של ביליון ביטויי חיפוש ביום. מרבית החיפושים הם אחר צרכנים או דפי עסק, אך הפוטנציאל קיים בביטויי חיפוש הקשורים לקבלת החלטות או לתצוגה מקדימה של מוצר.

בינג חיפוש חברתי

פורמט שמבצע אינטגרציה של הפרופיל החברתי וביטוי החיפוש. מציע לך את האפשרות להתחיל שיחה ברשת ולקבל עיצה מחברים, מומחים ומבקרים.

גוגל

מנוע החיפוש הגדול בעולם.

חיפוש ברשתות החברתיות ושיווק נכנס:

1-

וודא שכלי הרשת החברתית שלך מעודכנים עם כלי האופטימיזציה למנועי חיפוש. בלוג המשלב שיתופים חברתיים ואופטימיזציה למנועי חיפוש.

בחן את רשימת החוזקות שלך – בדוק מהו התוכן המוביל שלך וזה ששותף הכי הרבה. מצא מכנה משותף לנושא שחזק במנועי החיפוש ומשותף הרבה.

עדכן את פרופיל החברה – שלב את מילות המפתח החזקות שלך בפרופיל החברה ברשת. השילוב של הפרופיל עם מילות המפתח ושיתופי התוכן ישתלמו לך.

השתמש במילות המפתח המובילות שלך ברשת החברתית – צור תוכן סביב מילות המפתח המובילות ודאג שהתוכן ישותף כמה שיותר.

2-

מצא ועודד את הדמויות המשפיעות ברשת שלך. פעילות חברתית ברשת היא הרחבה טבעית של חיפוש והיא מוסיפה רלוונטיות וסמכות בתחומך. 92% מהצרכנים בעולם סומכים על המלצות חברים ומשפחה, יותר מכל סוג של פרסום.

חכם להתחיל לחשוב על הלקוחות של העסק שלך כהרחבה לצוות השיווק שלך.

מצא את המשפיעים בתחומך – הכר את האנשים שמשתפים הכי הרבה את התוכן שלך. צור רשימה של אנשים עם הרבה עוקבים והיסטוריה של חשיפה לתוכן שלך.

טפח את המשפיעים בתחומך – חשוב על דרכים לטפח ולעודד אותם. ברמה הבסיסית, מצא דרך להודות להם על היותם מקדמים של העסק שלך. ברמה המתקדמת, שקול להזמין אותם לחשיפה לתוכן חדשני ועתידי.

3-

עקוב אחר שינויים מהותיים בחיפוש החברתי. בזמן שאתה שוקל באילו ערוצי חיפוש ברשתות החברתיות להשתמש, חשוב על האפיון שיש לכל רשת חברתית ובחר בהתאם לסוג החיפוש שלך.

אל תדלג על גוגל ביזנס

צור והתאם את הדף שלך בגוגל ביזנס

אל תדלג על בינג חיפוש

לרשת זו יש את המגוון הרחב ביותר של אפשרויות חיפוש ברשתות החברתיות

שמור על דפי הפייסבוק שלך פעילים

ישנו קשר בין שיתופים בפייסבוק ובניית לינקים – היבט חשוב מאוד באופטימיזציה למנועי חיפוש Off-page SEO

4-

זכור את כלל הזהב

מעבר לכל, צור תוכן איכותי, שימושי ומועיל. תוכן שימושי באופן טבעי ידידותי יותר למנועי חיפוש מתוכן מכירתי ויש לו סיכוי גבוה יותר להיות משותף.

איך להגדיל את כמות ההקלקות בתוצאות מנועי החיפוש ?

ערך הדירוג CTR – Click Through Rate. שאילות חיפוש נותנות תוצאות עם תמונות, וידאו, תמונות פרופיל, ואת התיאור מתחת לשורת התוצאה (Meta Tag) עוזר לגולשים לבחור את התוצאה המתאימה ביותר.

שפר דירוג CTR עם תמונה אישית של כותב התוכן – עליך להיות הכותב:

וודא שבפרופיל גוגל + יש תמונה אישית של פנים שניתנת לזיהוי אתך

וודא שיש לך כתובת מייל כמו לדומיין בו מפורסם התוכן

באזור "אודות" בפרופיל גוגל + הוסף את המייל כדי שיהיה קל יותר לגוגל לשייך את פרופיל גוגל + שלך והאתר שלך

וודא שבכל תוכן שאתה מפרסם באתר מופיע שם המחבר באופן ברור ונגיש

וודא ששם המחבר והשם שלך בפרופיל גוגל + זהים

בקר בדף הרשאות מחברים ושלח את כתובת המייל שלך לגוגל

באזור "אודות" בפרופיל גוגל +1 , וודא שמסומנת תיבה של פרופיל גלוי.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן