פרסום ברשתות החברתיות
פרסום ברשתות החברתיות על ידי ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות המובילות – חשיפה לקהל רחב ומודעות גבוהה יותר לעסק שלך. הרשתות החברתיות הן הזירה המרכזית של ה- Conversation היום והמגמה מתחזקת מאוד בשנת 2014 . הפרסום ברשתות החברתיות מאפשר לעסק ללמוד על הקהל שלו, התחום שלו, הבעיות שהוא מבקש לפתור והאתגרים שעומדים לפניו. ידע זה מאפשר אופטימיזציה של ההצעות העסקיות תוך הבנת צרכיו ורצונותיו של הצרכן וליצירת נתיבי המרה אפקטיביים. פרסום ברשתות החברתיות צריך להתבצע בתדירות גבוהה ועקבית והיא כלי ליצירת סמכות ואמינות בתחום בו אתה עוסק וכן תקשורת אנושית רציפה עם קהל המטרה שלך.
Digital Maker מפעילים עבור כל לקוח אסטרטגיה ייחודית הבנויה להשיג את מטרות העסק שלו ברשתות החברתיות, תוך שימוש במסרים העיקריים של המותג.
המלצות לביצוע :
- קידום הפרופיל העסקי על ידי פרסום ברשתות חברתיות
- חשיפה לקהל רחב על ידי פרסום ברשתות החברתיות המובילות
- שימוש בוידאו ככלי להגדלת ה Engagement עם המותג או השירות
- פריסת מדיה המתאימה לעסק ומותאמת לכל רשת חברתית
- הגדלת הקשרים והמעגלים על ידי פרסום ברשתות החברתיות
- שימוש במודעות במיקומים רלוונטיים ליצירת חשיפה מהירה ומידית
- שימוש נכון בקמפיין רימרקטינג בפייסבוק
- שיתוף פוסטים בקבוצות רלוונטיות
איפה כדאי לפרסם ?
פייסבוק Facebook מנהל המודעות של פייסבוק מאפשר ליצור קמפיינים ממומנים ליצירת לידים, תנועה ומיתוג. הפצת פוסטים ושיתוף בקבוצות.
אינסטגרם Instagram מיתוג וחשיפה לקהל צעיר ומודרני.
לינקדאין Linkedin רשת עסקית. ניתן ליצור קמפיינים ממומנים ולהפיץ פוסטים.