שיווק נכנס Inbound Marketing
שיווק נכנס מבוסס על משיכת הקהל המתאים לעסק שלך (מוצר או שירות) באמצעות יצירה והפצה של תכנים רלוונטיים ומועילים, שימוש בכלי המרת מבקרים ליצירת לידים איכותיים על ידי מתן ערך לימודי או על ידי פתרון לבעיה של המבקרים ותרגום הלידים ללקוחות מרוצים שיכולים להיות גם המקדמים של העסק שלך. שיווק נכנס היא מתודה שיווקית חדשנית שיוצרת מקצועיות וסמכות, נכסים דיגיטליים ולידים באופן אופטימלי ובהתאמה לעולם הצומח במהירות של מנועי החיפוש והרשתות החברתיות.
יתרונות השיטה:
- ביסוס סמכות מקצועית ואמון בתחומך
- הגדלת המכירות
- לקוחות חדשים
- שיפור באמצעות אנליזה וניתוח
- מערכת מתקדמת לניהול כלל השיווק הדיגיטלי Hubspot
Inbound Strategy:
- Be Part of The Conversation, Buyer/human- centric
- Focus Efforts On Getting The Right People To Your Site
- Empower Customers
- Inbound Methodology: Attract – Convert – Close – Delight
- Analysis Is Essential
- Use Buyer Persona
- Use The Buyer’s Journey
- Create Remarkable Content
- Leverage Your Content
- Use Content Delivery
“ 80% of business decision-makers prefer to get company information in a series of articles versus an advertisement”
THEN – TRADITIONAL:
Cold Calling
Cold Emails (SPAM)
Interuptive Ads
Marketer – Centric
NOW – INBOUND:
Seo
Blogging
Attraction
Customer – Centric