הירשמו לניהול קמפיינים
מקצועי בפייסבוק
בניית קמפיינים חדשים, שיפור ביצועי קמפיינים, מיקוד קהל היעד, יצירת לידים איכותיים ומכירות
Digital Maker סוכנות שיווק דיגיטלי מקצועית משנת 2014. התמחות בשירותי שיווק ופרסום לעסקים וסטאראפים. ניסיון בבניית אתרים ופורטלים, פרסום וקידום בגוגל, פרסום בפייסבוק, מיתוג עסקי ויצירת לידים איכותיים. שירות מקצועי ומדויק במחירים תחרותיים, ותוצאות שמותאמות ליעדים העסקיים.
פרסום בפייסבוק
יצירת לידים ופניות טלפוניות לעסק על ידי ניהול קמפיינים מתקדמים בפייסבוק ואינסטגרם. חומרי הפרסום אותם אנו יוצרים מבוססים על עיצוב ייחודי ועל מילות מפתח וביטוי חיפוש מובילים, לאחר מחקר ואופטימיזציה. עבודה לפי מודלים שונים של פרסום ממומן: PPC (תשלום לפי קליק), תשלום לפי בנק הקלקות, תשלום לפי לידים.
מה אנחנו מציעים ?
- קידום הפרופיל העסקי ברשתות חברתיות
- מודעות וידאו להגדלת ה "Engagement" עם המותג או השירות
- פריסת מדיה המתאימה לעסק ומותאמת לרשת החברתית
- הגדלת הקשרים והמעגלים תוך זמן קצר
שימוש במודעות ממומנות במיקומים רלוונטיים ליצירת חשיפה מהירה ומידית - רימרקטינג – יצירת קהלים לשיווק מחדש
- יצירת לידים איכותיים
פרסום ממומן בפייסבוק
פרסום ממומן באמצעות ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות המובילות ובראשן פייסבוק, מאפשר חשיפה לקהל רחב ומודעות גבוהה יותר לעסק שלך ולשירותים אותם אתה מציע.
פרסום ברשתות החברתיות מאפשר לעסק ללמוד על הקהל שלו, התחום שלו, הבעיות שהוא מבקש לפתור והאתגרים שעומדים לפניו. ידע זה מאפשר אופטימיזציה של ההצעה העסקית תוך הבנת צרכיו ורצונותיו של הצרכן ליצירת נתיבי המרה אפקטיביים.
פרסום ברשתות החברתיות צריך להתבצע בתדירות גבוהה ועקבית והיא כלי ליצירת מוניטין ואמינות בתחום בו אתה עוסק וכן תקשורת ומגע רצוף עם קהל המטרה שלך. אנו מפעילים עבור כל לקוח אסטרטגיה ייחודית ברשתות החברתיות להשגת המטרות העסקיות שלו, תוך שימוש במסרים העיקריים של המותג.
קמפיין פייסבוק ליצירת לידים
קמפיין פייסבוק למטרת יצירת לידים בתקציב מיטבי, מחקר מילות מפתח ומחקר קהלים, עיצוב מודעות וקריאייטיב ממגנט. ניתן להשתמש בדף נחיתה או בטופס לידים של פייסבוק.
קמפיין פייסבוק ליצירת תנועה לאתר
קמפיין פייסבוק למטרת יצירת תנועה לאתר או דפי נחיתה, מבוסס על מחקר מילות מפתח ומחקר קהלים, עיצוב מודעות וקריאייטיב ממגנט. קמפיין תנועה טוב ליצירת קהל חדש והרחבת המודעות לעסק.
פייסבוק רימרקטינג
פרסום באמצעות שיווק מחדש פונה אל קהל שביקר בעבר באתר שלנו. לאחר שהטמענו בקוד האתר את הפיקסל שקיבלנו מפייסבוק, המערכת תתחיל לאגור רשימת משתמשים שביקרו באתר על ידי סימון וזיהוי קבצי ה-Cookies השמורים במחשב של הגולשים.
בזמן שמשתמש ספציפי שביקר באתר שלנו בעבר גולש בפייסבוק, המודעות שלנו יתחרו עם שאר המפרסמים בפייסבוק על הזכות להיות מוצגות לאותו המשתמש. המודעות שלנו יוצגו בלי קשר לנושא האתר או למדינה \ שפה שאליה האתר משתייך.
מודעות המופעלות בקמפיינים מסוג שיווק מחדש זוכות בדרך כלל לאחוזי הקלקות גבוהים משמעותית ביחס למודעות המופיעות ברשת המדיה במיקוד על פי מיקום, מילות מפתח ו\או נושא.
יצירת קהלים
כשאנחנו יוצרים מודעות, אנחנו מגדירים את הקהל שיוכל לראות את המודעות. בחירת קהל רלוונטי עבור העסק שלך חשובה מאחר שהמודעה שלך תוצג רק בפני אנשים שעונים על הקריטריונים שתבחר. אנחנו עושים שימוש באפשרויות מיקוד כגון: מיקום, נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגויות, כדי להגדיר את הקהל הרלוונטי עבור המודעות שלך. גודל הקהל בפועל תלוי בתקציב שלך ובמשך מסע הפרסום.
קמפיין פרסום באינסטגרם
שילוב תוכן וידאו עם אפשרויות יעילות למיקוד מודעות, כדי להגיע ללקוחות חדשים עם המסר הנכון. יכולת העברת מסר ברמה גבוהה ויצירת מעורבות גבוהה.
מודעות וטקסטים
חשוב לנסח מסר נכון, לשלב קריאה לפעולה במודעה, להציע משהו בעל ערך שיגרום לעניין וללחיצה על המודעה. בכל קבוצת מודעות כדאי לנסות וריאציות שונות של טקסטים ומסרים ולבדוק על ציר הזמן מה עובד טוב יותר (תזמון אוטומטי של הצגת מודעות). המודעות הן "ראש החץ" של הפרסום ותחילתו של המשפך השיווקי שאנחנו בונים.
חלק מההכנה היא למידת המתחרים. מה הם כותבים במודעות, איזה הצעות מיוחדות מופיעות במודעות שלהם, על מה הדגש. איך אני יכול להיות מיוחד או לפחות דומה למובילים.
זמן
זמני העלייה לאוויר של קמפיינים מורכבים מאישור הקריאייטיב והמודעות, הקמת הקמפיינים, הגדרות וחיבור דפי נחיתה וכמובן תהליך הבדיקה שמתבצע על ידי פייסבוק לפני כל פרסום מודעה חדשה.